- Hoe gaat annuleren in zijn werk?Wat jammer dat er iets tussen is gekomen! Naar een uitje kijk je toch altijd samen uit. Als je er echt niets aan kunt doen en je moet het annuleren, willen wij graag (een week voor de gereserveerde datum) in overleg het uitje verplaatsen naar een andere datum. Dan heb je toch nog iets om naar uit te kijken. Annuleren kan alleen op voorwaarde van vooraf gedefinieerde annuleringskosten of met een annuleringsverzekering, zoals vastgelegd in onze algemene voorwaarden. We hopen je uiteraard gewoon te kunnen ontvangen binnenkort!Delen via: algemene voorwaarden. We hopen je uiteraard gewoon te kunnen ontvangen binnenkort!" class="mail">
- Wat als het uitje wegens onvoorziene omstandigheden niet kan doorgaan?Wat vervelend dat er iets is gebeurd! We begrijpen dat je hoofd wellicht even niet ernaar staat om samen te komen. Wanneer je bij de boeking hebt gekozen voor onze annuleringsverzekering, dan kun je deze kosteloos annuleren. Mocht je niet hebben gekozen voor een annuleringsverzekering en toch het uitje af willen zeggen, dan worden hier vooraf vastgestelde kosten voor in rekening gebracht. Voor meer informatie over deze annuleringsverzekering of de kosten bij annulering zonder verzekering kun je onze algemene voorwaarden raadplegen. Verplaatsen is onder bepaalde voorwaarden eventueel wel mogelijk. We hopen je dan toch gewoon te kunnen ontvangen op een ander moment.Delen via: algemene voorwaarden raadplegen. Verplaatsen is onder bepaalde voorwaarden eventueel wel mogelijk. We hopen je dan toch gewoon te kunnen ontvangen op een ander moment." class="mail">
- Hoe snel behandelt Puur* Utrecht mijn klacht?Wat naar dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. We streven ernaar om alles voor, tijdens en na jouw uitje helemaal naar je zin te maken. We begrijpen het natuurlijk dat je het toch even kwijt wilt. We kunnen er geen tijd aan geven, maar we streven ernaar om zo snel als het kan contact te zoeken met alle betrokken partijen om samen naar een oplossing te zoeken. We houden je actief op de hoogte van de status.Delen via:
- Hoe meld ik een klacht?Als er iets gebeurt tijdens een uitje waar je twijfels over hebt, is dat nooit leuk. Als er iets gebeurt tijdens een uitje, kun je uiteraard overleggen met de spelmaker. De meeste problemen zijn in goed overleg prima op te lossen. Na het uitje of feest kun je ook contact opnemen met de eventmanager waarmee je contact hebt gehad voorafgaand aan het uitje. Graag werken we samen tot een oplossing, wij nemen je feedback serieus en nemen hier dan ook de tijd voor. Je kunt ons altijd bellen op 030-2145099 of een mail sturen via de contactpagina.Delen via: 030-2145099 of een mail sturen via de contactpagina." class="mail">
Veelgestelde vragen "Reclameren & Annuleren"
Tips voor je volgende bedrijfsuitje?
Wij staan voor je klaar
Wij begrijpen dat je bedrijfsuitje in Utrecht méér dan geweldig moet zijn. Bij organiseren gaat het om gevoel, beleving en strakke planning. Jij vertelt ons wat voor effect je graag wilt. Wij kijken verder dan het internet en onze neus lang is. Met ervaring en inlevingsvermogen. Wij zorgen voor een vrijblijvende offerte in je mailbox, frisse blik en strenge budgetbewaking. Wij helpen je graag verder. Daarom zijn we hier!